Tilaus- ja toimitusehdot

AquaBunker myy akvaario/akvaskeippaukseen liittyviä tuotteita verkkokaupassa, ja myymälässään. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Tuotteiden hinta on tilaushetkellä voimassa oleva hinta. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Myymme tuotteittamme yksityishenkilöille, yrityksille ja yhdistyksille.

Toimitusaika

Toimitamme fyysiset tuotteet 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Mikäli jonkin tuotteen toimitusaika viivästyy esimerkiksi varaston saldo virheen vuoksi, ilmoitamme siitä asiakkaalle mahdollisimman pian.

Toimitustavat ja -kulut

Tuotteiden toimitustavaksi voit valita toimituksen, tai noudon liikkeestämme Salosta. Lähetettävät tuotteet toimitetaan Postin kautta Postipaketit osoitetta lähimpään Postin toimipisteeseen tai smartpost automaattiin, voit myös kassalla itse valita sopivan noutopisteen. Vaihtoehtona on myös kotiinkuljetus postin kotipaketilla, tähän palveluun kuuluu sopiminen asiakkaan kanssa sopivasta toimitusajankohdasta, eli tiedät tarkalleen milloin pakettisi on tulossa. 
 Tuotteiden toimituskulut veroineen näkyvät ostoskorissa. Isoimmat juurakot +90cm ja esimerkiksi isommat +90cm akvaariot kuljetetaan rahdilla. 

Palautukset ja vaurioituneet tuotteet

Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukaisesti 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus (tilauksen vastaanottamisesta), edellyttäen että tuote on täysin käyttämätön ja pakkaus sekä tuote ovat myyntikelpoisia. Ota yhteyttä ennen tuotteen palauttamista.  Asiakas vastaa palautettavan tuotteen palautuskuluista Postin tai Matkahuollon voimassaolevan hinnaston mukaisesti. Asiaskas vastaa tuotteen arvon alenemisesta. Mikäli palautettava tuote ei ole myyntikuntoinen, emme valitettavasti voi hyvittää siitä mitään. Palautus- ja peruutusoikeus ei koske avattuja pakkauksia.

Jos tilausta ei noudeta Postista, se palautuu meille lunastamattomana pakettina. Lunastamattomia paketteja ei lasketa palautuksiksi, joten pidätämme oikeuden lähettää asiakkaalle uusia tilauksia. 

Tarkasta tuote aina heti sitä noutaessasi . Mikäli paketti ja mahdollisesti myös tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tee kuljetusyhtiöön heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta, jolloin voimme lähettää uuden tuotteen kuljetuksessa tai muusta syystä rikkoutuneen tai vahingoittuneen tuotteen tilalle.

Jos haluat lisätietoa tuotteistamme, vastaamme mielellämme kysymyksiisi!

Maksutavat

Voit valita maksutavaksi Verifonen suomalaiset verkkopankki/luottokorttimaksut.

  • ”Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy verkkokaupan yrityksen nimi.

Verifone Finland Oy

Keskuskatu 1 A

00100 Helsinki

Asiakaspalvelu: 020-7535192

Sähköposti: kuluttaja@verifone.fi

www.verifone.fi

Shopping Cart
Vieritä ylös